Veelgestelde vragen

Heeft u een andere vraag?

Neem contact op via ons telefoonnummer: 0416-337707 of gebruik onderstaand formulier.

ONLINE BESTELLEN

  • Maak uw keuze uit onze webshop.
  • Winkelmandje compleet en bestelt u voor het eerst? Maak dan een account aan: vul uw gegevens in.
  • Heeft u al eerder online besteld, log dan direct in.
  • Rond dan de bestelling af en kies een afhaalmoment.
  • U krijgt het totaalbedrag te zien, maar dit is een indicatie bij gewogen producten. U rekent pas af bij ophalen. Dit is hetzelfde als bij de kassa in de winkel. U betaalt het werkelijke gewicht.
  • U ontvangt een bestelbevestiging per e-mail met hierin een overzicht van de bestelde producten in de bijlage.
  • Ga naar de startpagina en klik onderaan op de pagina onder ‘uw account’ op ‘Inloggen’.
  • Klik op de knop ‘Wachtwoord vergeten?’ om een nieuw wachtwoord opvragen.
  • Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. 
  • U ontvangt een link via e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.
  • U kunt daarna weer inloggen met uw gebruikersnaam en nieuwe wachtwoord. 
  1. Gemak: al uw boodschappen staan voor u klaar.
  2. Rust: u kunt thuis in alle rust uw keuze maken, op het moment dat u dit het beste uitkomt.
  3. 24/7 winkelen: u kunt 24/7 terecht in onze webshop, zodat u boodschappen kunt doen op het moment dat het u goed uitkomt. Afhalen van uw bestelling kan uitsluitend tijdens openingstijden van de winkel.
  4. Groot assortiment: in onze webshop vindt u een duidelijk overzicht van onze producten. Wellicht ontdekt u producten die u niet eerder ontdekte.
  5. Van Roessel-garantie: ook voor onze online bestelling geldt de Van Roessel-garantie: de beste kwaliteit, altijd vers.

We bereiden onze producten vers en verzorgen mooi opgemaakte schalen. Vandaar dat uw productkeuze bepalend is voor de bestel- en levertijd. 

Hierbij de algemene besteltermijnen op een rij:

  • Verse maaltijden: 24 uur vooraf.
  • Vlees: 24 uur vooraf.
  • Vis: 48 uur vooraf.
  • Koude schotels en hapjesschalen: graag minimaal 2 werkdagen vooraf.
  • Gourmet/fondue-schalen: graag minimaal 2 werkdagen vooraf.
  • BBQ voor 15 personen of meer: minimaal graag 4 werkdagen vooraf.

Let op: met feestdagen gelden afwijkende bestel- en levertijden.

Nee, er is geen mogelijkheid tot het bestellen van aanvullende producten. We verwelkomen u hiervoor graag in onze winkel.

MIJN BESTELLING

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een bestelbevestiging op het opgegeven e-mailadres.

Er kunnen een aantal redenen zijn waarom u geen bevestigingsmail hebt ontvangen:

  • Het kan zijn dat de bevestigingsmail in uw spam-inbox terecht is gekomen.
  • Er zit een fout in uw e-mailadres. U kunt dit onderaan deze pagina controleren.
  • Er is een technisch probleem opgetreden, waardoor de bevestigingsmail niet is verzonden vanuit ons.

Bestellingen zijn pas definitief wanneer u de bestelbevestiging heeft ontvangen. Mocht u problemen ondervinden vragen wij u contact met ons op te nemen via info@slagerijvanroessel.nl.

Kunt u uw bestelling niet op de afgesproken tijd ophalen door onvoorziene omstandigheden, neemt u dan telefonisch contact met ons op: 0416-337707.

Voor een vlotte afhandeling vragen wij u de e-mailbevestiging van de bestelling mee te nemen, met daarop het ordernummer en uw naam. 

Op de webshop krijgt u een indicatie van het totaalbedrag te zien. Wanneer het om gewogen producten gaat, kan het daadwerkelijke bedrag iets afwijken. U betaalt namelijk het werkelijke gewicht. Om deze reden rekent u pas af wanneer u uw bestelling ophaalt. U gaat uiteraard wel een aankoopverplichting aan.